تکرار قدیمی ها

 

حجم مه آلود این خیابان ها 

با نور هیچ چراغی نمی شکند 

و من در اواسط این مسیر 

به این فکر می کنم 

که شاید تو انتهای جاده ایستاده ای 

و فانوس به دست داری و من 

همچنان پیش می آیم

نظرات 5 + ارسال نظر
الــــــــــی... چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 22:41 http://goodlady.blogsky.com


دیشب این طبع، بی‌قرار شما
خواست عرض ارادتی بکند
دست کم از دل شکسته‌تان
واژه‌هایم عیادتی بکند


چشم بد دور، عمرتان بسیار
کس نبیند ملالتان آقا!
ما نمردیم خون دل بخوری
تخت باشد خیالتان آقا!

+ته این جاده کسی نیست
فنوس را خاموش کن تا نبودنش را گردن ندیدنش بیاندازیم مهندس

رسول جمعه 29 دی 1391 ساعت 17:12

به به..
دمت گرم و سرت خوش باد..بابک خان...

همچنین شما رسول گرامی

Ronak چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 11:29

Agar dar entehaye an jadde ham kasi montazerat nabood , , dar darunat fanusi dari ke tamame masire zendegiat ra nurami mikonad .

دلمان و فانوسمان را داده ایم دست بانویمان ، باشد که او راه را روشن سازد برای خوشبختی :-)

فری چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 15:45

خوندمش ، گفتم این که تکراریه! بعد عنوانو دیدم. تکراریش هم قشنگه

لطف عالی زیاد، بانو - محبت دارید :-)

بئاتریس چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 09:19 http://www.ourfancy.blogfa.com

چقدر قشنگ بود..

حجم مه آلود این خیابان ها
با نور هیچ چراغی نمی شکند
ومن دراواسط این مسیر
به این فکر می کنم
که شاید
انتهای این جاده
تو قانوس به دست ایستاده باشی
وپیش می آیم

مرسی - شما قشنگ می خونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد