یادداشت های ...


هر روز که می گذرد دنیا قابل تحمل تر می شود - یاد گرفته ام که ساقه ها اگر زیاد در باد برقصند می شکنند و ریشه ها همیشه وفادار می مانند . باید بیشتر قدر ریشه هایم را بدانم ...

یادداشت های ...

امروز صبح - وقتی واسه امتحان ترمودینامیک آماده شده بودم دیدم کارت ورود به جلسه ام به اسم یکی دیگه اس - با نا امیدی تمام گفتم بدبخت شدم پسر - خدا پدر موبایلمو بیامرزه که منو از خواب بیدار کرد اما حس و حال و استرسای امتحانات پایان ترم دانشگاه بعد 4سال هنوز با منه ... چه دوران مزخرفی بود شبهای امتحان دانشگاه ...

یادداشت های ...


وقتی که خالیست -
چشمهای منظره از دیدن دشت ها
دیگر چه باید کرد؟-
انتظار مرا
که سیاه می شود در این شبهای طولانی...

بنا های دیدنی کیش (1)

راستش واسه یه کاری باید می رفتم درخت سبز (یه منطقه تجاری - صنعتی) دوستم گفت از میدون المپیک بنداز جاده ساحلی منظرش خوبه - ما هم که طبق معمول پایه ی همه جور منظره ای هستیم  به سمت درخت سبز راهی شدیم که دربین راه این بنا توجه منو جلب کرد. البته بعد از این همه مدت این اولین بار بود که اینجا رو دیدم و در موردش پرسیدم: که دوستم گفت :اسمش آب انبار سنتی کیشه - و تمام شناخت من از این آب انبار به همین چندتا عکس خلاصه می شه - ار معماریش خوشم اومد گفتم حیفه شما نبینیدش.




یادداشت های ...



دلم برای خیابان های بی خط -

تنگ شده است

خیابان های تنگ میان مزارع سر سبز

همان هائی که تو را شاعر می کند -

و تو احساست را روی جاده می رانی ...