چند تکه حرف 94



حتی برای بک فضانورد که روی کره ماه گیر افتاده باشد هم امیدی برای نجات هست. زندگیمان را خودمان می سازیم و مهمتر از همه اینکه ما روی زمین زندگی می کنیم و هنوز دوستان و عزیزانمان را داریم ...


روز های زندگی

 

 روزهای ابتدائی زندگی مشترکمان می گذرد و با همه کمی و کاستی هایش و دسته  گل هائی که به آب می دهیم باز هم خوش می گذرد. هفته بعد که بانو کارش را شروع کند زندگی ریتم تند تری به خود خواهد گرفت. جالبش اینجاست که انگار دوباره از نو شده ایم کودکانی خردسال و پدر ها و مادر های دلتنگ همواره زنگ می زنند و از حال و روزمان و خورد و خوراک روزانه مان می پرسند و شاید تعجب کنند از زنده ماندن فرزندانی که .... بگدریم. در کل همه چیز آرام پیش می رود در میان این همه سرعتی که یک زندگی شهری دارد ... 

یک فصل تازه


سلام به هم دوستان

بابت شکیبائی تان ممنونم و به استحضار می رسانم که دو هفته ای را مشغول کار های جشن  عروسی و انتقالم به تهران بودم.فردا اولین روز کاریم در دفتر تهران هست و امیدوارم که زندگی جدید و کار جدید هر دویشان خوب پیش برود ...

مرسی

چند تکه حرف 93



همین عقلی که با سنگ حقیقت خانه می سازد
زمانی از حقیقت های ما افسانه می سازد

سر مغرور من! با میل دل باید کنار آمد
که عاقل آن کسی باشد که با دیوانه می سازد

مرنج از بیش و کم ، چشم از شراب این و آن بردار
که این ساقی به قدر "تشنگی" پیمانه می سازد

مپرس از من چرا در پیله ی مهر تو محبوسم
که عشق از پیله های مرده هم پروانه می سازد

به من گفت ای بیایان گرد غربت! کیستی ؟ گفتم :
پرستویی که هر جا می نشیند لانه می سازد

مگو شرط دوام دوستی دوری ست٬ باور کن
همین یک اشتباه از آشنا بیگانه می سازد

فاضل نظری