کلام آخر سال 93



من بنده آن دمم که ساقی گوید

یک جام دگر بگیر و من نتوانم


سلام به دوستان عزیزی که همچنان جویای اجوال بنده حقیر هستند. در انتهای سال 93 آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه شما عزیزان و خانواده محترمتان دارم.

راستش را بخواهید سال 93 از آن سالهای شلوغ و پر هیاهوی کاری بود و به قول یکی از دوستان همچو اسب دور از جانمان دویدیم و باز هم از خط پایان فاصله داشتم. شاید گفتنش در این مکان و زمان صحیح نباشد اما اگر خدا بخواهد تابستان یک مهمان کوچک به جمع خانواده ما ورود می کند و کلا این روزها را درگیر همسر و مسافر در راه ایشان هستم.

بدجور گرفتار زندگی شده ام و کم امدنم را حمل بر بی معرفی من نگذارید. سعی می کنم بیشتر باشم و بهتر بنویسم و احوال شما را در وبلاگهایتان جویا باشم


عزت همگی شما زیاد باشد و سال نوی شما پیشاپیش مبارک باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 13:43

مبارکه. واقعا شاد شدم.
سال نو بر هر سه شما مبارک

الـــی ... شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 21:08 http://g0odlady.blogsky.com/

اردی بهشتتون مبارک مهندس ...

مرسی بانوی شعر و غزل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد