یادداشت های ...

گفته بود پیش از این‌ها: دوستی ماند به گل
دوستان را هر سخن، هرکار، بذر افشاندن است

در ضمیر یکدگر
باغ گل رویاندن است
...
گفته بودم: آب و خورشید و نسیمش مهر هست
باغبانش، رنج تا گل بر دمد

گفته بودم گر به بار آید درست
زندگی را چون بهشت
تازه، عطرافشان و گل‌باران کند

گفته بودم، لیک، با من کس نگفت
خاک را از یاد بردی خاک را
لاجرم یک عمر سوزاندی دریغ
بذرهای آرزویی پاک را

......


فریدون مشیری

یادداشت های ...

این چند سالی که گذشت همش به همین منوال بوده و فرقش در این بود که یک سال پیرتر شدم فقط همین ...

یادداشت های ...

چند روز بیشتر به تولدم نمانده و با خودم فکر می کردم که شیرین ترین روز تولد عمرم را تجربه می کنم ولی ...

یادداشت های ...

دوست داشتن یک احساس درونیست و زندگی یک مفهوم واقعیست و خوشبختی مستلزم هر دوتای اینهاست امیدوارم درک کنی مرا و حرفم را

یادداشت های ...

فراموش کردن مسائلی که تا همین چند وقت پیش به انها ایمان داشتی غیر ممکن است اصلا نشدنی است فقط باید با این قضایا مدارا کرد و کنار آمد - همین