روزگاری که در گذر است


فردای روز های بارانی را دوست دارم ... روز هائی که آسمان دوباره می خندد... و این حکایتیست که زندگی برایمان هر روز و هر سال تکرار می کند و ما همچنان از خدا و بخت و کهکشان و گرانی دلار می نالیم ...


نظرات 4 + ارسال نظر
آرمین دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 02:38 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

سلام.
یادت کردم. اومدم وبلاگ خاک خورده م که بیام وبلاگت دیدم کامنت گذاشتی.
دو روز زودتر یادم کرده بودی
ایشالله که همیشه آسمون روزهات خندون باشه. همیشه خوش باشیو ما خوشیتو ببینیم.

و همجنین برای شما مهندس جان، انشااله برای همه دلخوشی باشد با این قیمت جدید و فاز دوم هدفمندی :-)

الـــی ... سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 14:39 http://goodlady.blogsky.com/

فردای روزهای بارانی و فردای فردای روزهای بارانی و هرچیز و هر کسی که باران و روزهایش ختم بشود و یا حتی ختم نشود را دوست داریم
ما نه از دلار مینالیم و نه از بنزین و نه از گوشت و نه از مرغ و نه حتی از خدا که دلش نخواست یک سر سوزن از آنچه دلمان میخواست به ما بدهد
فقط گاهن وقتی خنگی به ما مستولی میشود غر میزنیم
آن هم گمانم ایراد نداشته باشد،چون کار زن ها غر زدن است حتی اگر طرف مقابلشان خدا باشد
هاان؟:)
.
.
اینکه در اردی بهشت نیستید و نمینویسید آدم باید گیس هایش را بکند و ایضا گیس های شما!
اردی بهشتی هم اینقدر بی ذوق؟!
حالا بگید سرم شولوغ!

سلام بانو
والله حق با شماست و ما در پی بهانه ایم و مشغله را زنجیری بر ذهن و دست نموده ایم
من هم اردیبهشتی به این بی بخاری خودم ندیده ام جان خودم

الـــی ... دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 21:25 http://goodlady.blogsky.com/

تولدتون به اندازه ی خود ِ اردی بهشت مبارک مهندس

دنیا دنیا آرامش و عشق و زیبایی برای شما و در کنار بانو آرزو دارم

بدون شک شما یکی از بهترین های اردی بهشتی ِ زندگیه من هستید

تولدتون پر از مهریونی آقاااا:)

مرسی از اینکه اینقدر هوای اردیبهشتی ها را دارید بانو
طول عمر دراز و پر از خوشی و خرمی را چه به صورت فرادا و چه در کنار عباس آقاتون آرزو می کنم

الـــی ... سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 10:01 http://goodlady.blogsky.com

بودن توی وبلاگستان همونقدر باعثه خوشحالیه و معناهای خوب میده که نبودنش

میدونم سرتون یه عالمه شلوغه

امیدوارم کنار هم شاد باشید

همین :)

روزها از آدم جلو افتاده اند بانو
تو هنوز در قید امروزی، ولی
فردا مدام سراغ حالت را می گیرد
و تو می مانی که کار امروز را به فردا فکنده ای
یا فردا کار امروزت را به یغما می برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد