عاشقانه های آزام من ...


هر روز می روم به مسیری که دیدمت
جایی که عاشقانه به جانم خریدمت

جایی که دیدم ای گل زیبا شکفته ای
اما برای اینکه بمانی نچیدمت

یادم نرفته است که چشمان خسته ام
افتاده در نگاه تو بود و ندیدمت

یعنی ندیدم آمده باشی برای من
اما به چشم آمده ها می کشیدمت

گر من خدات میشدم ای نازنین من
این  گونه با  وقار  نمی آفریدمت

حتی به جای این که بچینم تو را ز خاک
یک عمر عاشقانه  فقط  پروریدمت

دیوانه ام که با همه ی بی وفائیت
سی سال می نوشتمت و می شنیدمت

آری برای اینکه بدانی چه میکشم
هر روز می روم به مسیری که دیدمت


فرامرز عرب عامری

نظرات 5 + ارسال نظر
الــــــــی پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 13:41 http://goodlady.blogsky.com

آن چه از هجران تو بر جان ناشادم رسید

از گناه اولین بر حضرت آدم رسید

گوشه‌گیری کردم از آوازهای رنگرنگ

زخمه‌ها بر ساز دل از دست بی‌دادم رسید

قصه شیرین عشقم رفت از خاطر ولی

کوهی از اندوه و ناکامی به فرهادم رسید

مثل شمعی محتضر آماج تاریکی شدم

تیر آخر بر جگر از چلة بادم رسید

شب خرابم کرد اما چشم‌های روشنت

باردیگر هم به داد ظلمت‌آبادم رسید

سرخوشم با این همه زیرا که میراث جنون

نسل اندر نسل از آباء و اجدادم رسیدم

هیچ کس داد من از فریاد جان‌فرسا نداد

عاقبت خاموشی مطلق به فریادم رسید ....
.
.
.
هر روز میروم به مسیری که دیدمت.....
هر روز میرود به مسیری که....
آره
هر روز....

خوبی مهندس؟
مرسی از شعر
ما را با خودش برد....
برد ها.....
تا اون دور دورا که هیشکیییییییییییییییی نیست...
حتی خودم....

بئاتریس یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 16:39

قشنگ بود...

عرب عامری را دوست دارم و بیشتر حرف هایش را

بهار سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 08:20

قشنگ و دلنشین...

مرسی

لیلا چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 10:47

درود
عالی بود

دست جناب عرب عامری درد نکند با این شعر های نابشان

ترانه شنبه 20 آبان 1391 ساعت 14:33

درود.
این غزل زیبای استاد فرامرز عرب عامری رو بارها خوندیم وهمیشه لذت بردیم واقعا غزلهای تاثیر گزاری دارند
از وبتون بخاطر این شعر دلنشین ممنونیم

قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد