فرهنگ مترو 3

سلام کارخانه ی محترم دوست و برادر اهل چین و مهربان ما


راستش می خواستم در مورد مشخصات واگنها از شما بپرسم. آنجا که انتهای هر واگن نوشته اید ظرفیت نشسته 46 نفر و ایستاده 144 نفر ... راستش را بخواهید کمی ناراحت شدم که چرا در فروش محصولاتتان شکسته نفسی روا می دارید. من هر روز شاهدم که در ایستگاههای دروازه دولت - امام خمینی یا دروازه شمیران در هر واگن در حدود 200 نفر به صورت متمرکز و 170-80 نفر به طور غیر متمرکز ایستاده اند و به امر ایاب و ذهاب مشغولند و جا دارد از ایده ی میله های محافظ که بر سقف واگن نصب نموده اید تقدیر کنم ، بهرحال بعضی دوستان با کمک این میله به امر کمپرس نمودن سایر دوستان و ایجاد فضای جدید برای ایستادن استفاده می کنند... و باز هم تشکر می کنم از اینکه با ایجاد فشار مردمی وخود جوش در واگنهای زیبای مترو باعث افزودن میزان تحمل پذیری ما گردیده اید که با این کار، در این مقطع حساس کنونی فشار های گوناگون تمام ابر قدرتها و دشمنان دیگر برایمان پشیزی نمی ارزد ...


دوستدار شما

...

نظرات 1 + ارسال نظر
الـــــی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 17:18 http://goodlady.blogsky.com

مهندس زدی تو کار مترو ها!
هی به این مترو گیر میدی ما حرصمون میگیره ها
یادش بخیر
اولین بار و اولین باها
زیاد راجبش مینوشتم
و اینکه هیچ چیز تهران منو نمیگیره و برام جالب نیست
اما
اما حالا
باورت میشه گاهی فقط و فقط و فقط برای دیدن آدمهای مترو میرم تهران
اونجا
با اون همه تکاپو و اون همه چشم و اون همه آدم و اون همه قصه
همه چیز یادم میره و کیف میکنم
دلم تهران میخواد با تمام مخلفات

لا مصب تموم نمی شه این داستانای مترو - ولی چشم یه مدت فاصله می گیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد