فرهنگ مترو 2


بعضی ها واگنهای ترن مترو را زبانم لال و دور از جانتان با ماشین های حمل زباله یا حمل دام اشتباه می گیرند. و انگار قرار نیست تا 2 دقیقه دیگر ترن بعدی از راه برسد. همچین هول می دهند و دیگران را پرس می کنند که فقط تصویر چشم های از حدقه در آمده از پشت شیشه های واگن نظرت را جلب می کند. خوبیش اینست که اگر خودت هم بخواهی بیافتی زمین نمی توانی ، پشت گرمی زوری هم نعمتی است ...و گاها باعث شکستی قولنج و بدر شدن خستگی کار روزانه می شود :-)

نظرات 5 + ارسال نظر
الـــــی چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 11:55

کلا از مزایای مترو میشه به اون خانومای شیک و پیک اشاره کرد که یهو با تمام وقارشون شروع میکنند :"خانومای محترم انواع لوازم ........!
یعنی من مرده آدمای مترو ام ها
یعنی مرده
یعنی اینقدر که من مترو وپله برقی و بستنی دوس دارم ،بابام را دوس ندارم
گفته باشم که بدونی این مترو اگه منو بکشه هم ما باز میخوایمش
خودش رو با تمومه آدماش

یعنی ببین عشق تا چه حد....


خوبی مهندس؟
حاج خانوم خوبن؟
شنیدم تو رتق و فتق امور منزل کمک نمیکنی
خوشم باشه
این بود آرمانهای امام؟
این بود؟
امشب شام با شماس گفته باشم

همه خوبند و بانو هم سلام دارن خدمت شما - چشم - شامم با من-دیگه؟

آرمین یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 19:00 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

دقیقا. من یه بار خودم کلن شل کردم ینی زانوهامم شل کردم بعد نیفتادم. همینجوری شق و رق وایسادم. بس که فشار زیاد بود

اصلا یه وضعی داشت

پگاه سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 19:49

آخ آخ! یاد آخرین باری که سوار مترو شدم افتادم!
زمان نمایشگاه کتاب بود. ینی قبل از ورودی در مترو جمعیت و فشارهای مذکور شروع میشد. با هر چپان چپانی بود خودمون رو رسوندیم تو قطار. به ایستگاه اول که رسیدیم دور از جون شما گله ایی وحشی از آقایون کله رو انداختن پائین پریدن تو واگن ما خانومها. هیچ کدومشون هم افغانی نبودن اتقاقن! اصن ی وضیی!!!

واسه این ایتم باید یه پست جداگانه نوشت

آزاده چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 22:31 http://dilemma.blogsky.com/

میخونمت..

ممنونم بابت همراهیت

الــــــــــی پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 00:37 http://goodlady.blogsky.com


بالاخره یه کتاب می نویسم به نام چگونه مثل یک انسان سوار قطار شویم...بعد رایگان پخش می کنم توو مترو ایران

به فکرم رسید که باید مترو را هم صفی کنند آن هم زوری - که مردم به زور هم که شده یاد بگیرند به هم احترام بگذارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد