کمی متفاوت 8



نشانیت را پشت کوههای بلند داده اند

همانجا بایست،

من به جستجوی تو آمده ام ...

نظرات 6 + ارسال نظر
آینه ی نابینا سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 17:33 http://ayeneyenabina.lxb.ir

بدهکاریم به یکدیگر به خاطر تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها را بلعیدیم تا ثابت کنیم منطقی هستیم .

الــــــــی چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 22:22 http://goodlady.blogsky.com

خواستی بیای خونمون
بیا کوچه ی دلتنگ
یه خونه ی قدیمی
با آدمای یک رنگ
چندتا خونه که رد شی
سمت دلت یه پله ست
همسایه مون خورشیده
خونمون رو به قبله ست
رنجه کنی قدم را
رو چشم من بذارید
گل چیه پیش پاتون
شما خوده بهارید
پیش شما کی باشم؟
لب از لبم واااا کنم
کاش تو نگاتون میشد
آیینه پیدا کنم
.
.
انگار هزارسال پیش بود این شعر را خونده بودم
تا پستت را خوندم یادم افتاد و یهو اومد و ادامه پیدا کرد...
ممنون مهندس که باعث شدی باز بخونمش
اونم بلند
تا همه بشنوند
حتی خود الــی!
.
.
.
همینـــــــــــــ

مرسی بانو - مرسی بابت همه چیز

آرمین شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 20:11

راه هم که دراز است

بعضی راهها هر چقدر هم دراز باشند باز هم دست یافتنی اند چ.ن با همه وجودت می خواهی برسی

پگاه یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 10:32 http://mamnoeh.blogfa.com/

سلام پگاه بانو -
این روز ها کم رنگ شده ای؟:-) اما رفقا کم رنگ شون هم خوش رنگه

بهار یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 12:22

حالا چرا پشت کوههای بلند:-؟

یعنی جایی نزدیکتر نبود؟!!

می خوام به فرهاد نشون بدم که هنوزم ما مردا از کوهی که اون شکافت می گذریم :)

الــــــــی دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 23:38 http://goodlady.blogsky.com

دلم گرفته از این روزها،‌ دلم تنگ است
میان ما و رسیدن ،‌هزار فرسنگ است

مرا گشایش چندین دریچه کافی نیست
هزارعرصه برای پریدنم تنگ است

اسیر خاکم و پرواز سرنوشتم بود
فرو پریدن و درخاک بودنم ننگ است

چگونه سر کند این جا ترانه ی خود را ؟‌
دلی که با تپش عشق او هماهنگ است
.
.
همیشه به شادی مهندس
همیشه به شادی
حتی این روزهای پر از مرگ و خون و درد و لرزیدنهای دلی به اندازه ی چندین و چند ریشتر

مرسی الی عزیز - ممنونم که همیشه دلگرمی میدی و امیدواری ... به امید روزی که همه فارغ از جغرافیا و تاریخ دلمان گرم باشد و خوش ... آدمها حتما باید بلا سرشان بیاید که یادشان بیافتد هنوز آدمند و دلسور و مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد