برای دختری شبیه خودش ...


این روز ها با خودم فکر می کنم ... که شاید خدا وقتی که ما را از خاک می آفرید و آسمان را در دلمان گذاشت ، فکرش را نمی کرد یک روز برسد که ما آدمها عوض شویم ... آنقدر عوض که از زمین خوردنمان دردمان می گیرد و از پرواز می هراسیم ... دسته ای شبیه آدمهای خوب می شوند و دسته ای هم شبیه آدم بد ها و جالب اینجاست که هر دو شبیهند و آدمند ... این روز ها دلم می خواهد همه چیز از نو شروع شود. دوباره بهانه سیب سرخ اتفاق بیافتد و روی این کره بزرگ خاکی فقط یک آدم باشد و یک حوا .... و ما ... دوباره یاد بگیریم که آدم بودن فقط عشق می خواهد ... فقط عشق


نظرات 5 + ارسال نظر
من دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 09:44 http://my4divari.blogsky.com

عالی بود دوست من ...
خیلی وقته ما آدما یادمون رفته کی بودیم و هستیم و خواهیم شد

الـــــــــــــی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 20:46

درد از زمین خوردن؟؟؟؟
هرگز!
من عاشق دردهایی هستم که خدا بغل بغل به من هدیه میکنه
ترس از پرواز؟؟؟؟
هرگز!
پرواز تنها راه رسیدن به آخر خوبیه که وعده داده شده....
.
گاهی غر میزنی تا تمام شود این درد بی درمان که حتی وسیعترین بیابانها هم نباید بشنوند فریادهای بی انتهات را...
غر که میزنی قشنگتر است
هی غر میزنی و هی اخم میکنی و هی خودت را برای خودت لوس میکنی و بعد تمام
نه اینکه تمام ها!
غرهات تمام!
غر ها که تمام شد میروی سراغ پلان بعدی!
.
.
صد دفعه این پستت را خوندم و هر دفعه گشتم دنبال اونی که باید بفهمم
اونی که قراره بفهمم
آخه در هرچیز که مینگری معجزه ای هست و حرفی برای شنیدن و گفتن...
گشتم....
و با تمومه وجود بغض شدم و بعد لبخند شدم و گفتم خدارا شکر...
خدارا شکر به خاطر تمام آدمهای زندگی ام
خدارا شکر به خاطر تمام حواها
به خاطر تمام آدمها...
به خاطر تمام سیبها...
به خاطر تمام نافرمانی ها و رانده شدن و خداراشکر به خاطر تمام سقوطها که منجر به باز شدن آغوش بی انتهای بیکران ترین محبت دنیا میشه....
کاش دوباره یاد بگیریم آدم بودن را
عاشق بودن را
بی چشمداشت و بدون چشم انتظارپاسخی عاشق بودن را
کاش یادم نره
کاش یادمون نره
کاش خوب بشیم
کاش خوب باشیم
کاش خوب بمونیم....
کاش....
"قلبم شکسته است و هی درد میکشم...
بگذار بشکند عوضش مـــــــــرد میشوم....!!!!"
.
.
.
عجبـــــــــــــــ!

میگما!!! پست خودمو حدف کنم کامنت تو رو بزارم جاش :دی

بئاتریس سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 16:26

بد و خوب رو چه کسی تعیین می کنه؟!

ما آدم ها بد و خوب را تعیین کرده ایم آنرا وسیله استعمار ضعیف تر ها کردیم

پگاه سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 19:46

عکست خیلی خواستنی بود. مثل احساس نوشته ت...

مرسی البته نباید از با احساس خواندن شما هم چشم پوشید

الناز جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 10:14 http://elel.blogsky.com

بی نظیر بود. به سبک نوشته هاتون غبطه می خورم.

مرسی - این از خوب دیدن و خوب خوندن شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد