چند تکه حرف 90


ملت هندوانه های آناناسی و مربعی تولید کردند ما هنوز روشی اختراع نکردیم ببینیم که هندوانه رسیدس یا نه ... ملت به مفهوم و معنی زندگی رسیدن و ما هموز داریم واسه زنده بودن تلاش می کنیم ...


نظرات 4 + ارسال نظر
الــــــی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 15:28

باور کنید! حال و هوایم مساعد است

این شایعات، شیوه ی بعضی جراید است

یک صبح تیتر می شوم:

این شخص...

{بگذریم}

یک عصر:

خوانده اید... و تکرار زاید است



من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم

باور نمی کنید، همین شعر، شاهد است....
.
.
.
زنده بودن تلاش نمیخواد....همین که فکر میکنی یعنی هنوز زنده ای....
همینـــــــــــــ !

یعنی من عاشق این غزل های شمام بانو
من که نمی کم تلاش می خواد ملت دارن خودشونو می کشن که ادا زنده هارو در بیارن
همین

آرمین جمعه 2 تیر 1391 ساعت 00:20

زنجان بودم پر بود هندونه اناناسی. اصلا امتحانش نکردم. مغزم قبولش نمیکرد. هندونه قرمزه تا ابدم باید قرمز باشه
..........
ما همیشه سنتی زندگی میکنیم. سنتی بودن احساس امنیت میدهد

تغییر عادت ها همیشه سخته ولی باید حواسمون باشه همیشه همه عادت ها قرار نیست بهترین راه واسه زندگی باشه

الـــــــــــــی جمعه 2 تیر 1391 ساعت 12:13

خوب و بد هرچه نوشتند به پای خودمان
انتخابی است که کردیم برای خودمان

این و آن هیچ مهم نیست چه فکری بکنند
غم نداریم بزرگ است خدای خودمان

بگذاریم که با فلسفه شان خوش باشند
خودمان آینه هستیم برای خودمان

ما دو رودیم که حالا سر دریا داریم
دو مسافر یله در آب و هوای خودمان

احتیاجی به در و دشت نداریم اگر
رو به هم باز شود پنجره های خودمان

من و تو با همه ی شهر تفاوت داریم
دیگران را نگذاریم به جای خودمان.....
.
.
بگذارید که با فلسفه شان خوش باشند مهندس....
دیگران را نگذاریم به جای خودمان ...بعله....
.
.
ماهم عاشق حس شاعرهاشیم....
.
.
.
دیدی آرمین برگشت؟؟؟
مملکته داریم؟؟؟

منم همین رو می گم الی خانم - دیگران را نگذاریم به جای خودمان :)
حالا کجا شو دیدی - صبر کن ببین ماه های دیگه چیکار میکنه - همش خونه س . واسه همین می گم اگه فردا پس فردا بگن که به مام میهن خدمت کردن با جفت پا برم تو دل مازیارمون و آرمین

پگاه شنبه 3 تیر 1391 ساعت 18:17

یاد ی ضرب المثل فرانسوی افتادم که میگه:
انتخاب زن و هندوانه مشکل است!

انتخاب دشواریه فرقی نمی کند زند و مرد هم ندارد .... من چرا نمی تونم بلاگفا رو باز کنم؟ نمی تونم بیام بلاگت؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد