چند تکه حرف 88


دریا را به موج هایش می شناسیم, به آبی بی کرانش و غروب هائی که جنسشان از نور و صداست. اما در پس همه ی این حرفها ... دریا یک نشانه است برای آنهائی که می خواهند یک لحظه را ابدی کنند در زندگی شان ... یک لحظه خوب یک خاطره شیرین ...


نظرات 7 + ارسال نظر
Arezu جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:52 http://morningstars.mihanblog.com

salam duste aziz.khoshhal misham age be weblogam sari bezani.bye

morningstars.mihanblog.com

خدمت می رسیم

student جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 13:01 http://mbluew.blogsky.com/

سلام

دریا را باید فهمید دریا را باید نفس کشید
بگذار به یاد بیاورمش
چه زیبا بود نگاهش نمیدانم چرا هر گاه در چشمانش ذل میزدم چشمانش پر از اشک بود اشکی که همیشه موج میزد و هیچ وقت فرو نمیریخت
دریای من گریه کن بگذار اشکهایت رهایی یابند منم
لبخند تو
دریای من آرامی؟
قشنگ بود کارتون دوست عزیز!

سپاس
خدمت می رسم

سایه جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 14:58

نیمه های دیشب فیلم دورافتاده رو میدیدم ... با بازی تام هنکس..
صحنه ی پارو زدنش روی دریا .. و امواج .شب .صدای موج.دیدنی و هراسناک ..
گاهی زاویه ی دید آدم تغییر می کنه .. دریا گاهی مرد رو می سازه ..

دریا همه رو مرد می کنه

سایه جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 14:59

این عکس خاطره ای رو به همراه داره ؟!

بله یه خاطره خیلی خیلی خوب و دوست داشتنی

آرمین جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 21:07

لایک به دریا و خاطره و خودت

لایک به خودت دلاور وطن

الی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 00:23

من تا حالا دریا را ندیدم
یعنی دیدم ها
اما خودش را ندیدم
بچه تر که بودم دو بار دیدم
یه بار جنوب
یه بار شمال
در حد ماسه بازی
هیچی ازش یادم نیست
درست مثل گنبد زرد رضا
که هیچی ازش یادم نیست
هزرسال پیش دیدمش
همون موقع ها که از شهر گنبد طلایی فقط ذوق مرگ خرت و پرتهای مغازه ها بودم
حالا که یه خورده بزرگتر شدم
یه چیزی مثل خوره شده حسرت
که اگه دریا را ببینم باید چه عکس العملی نشون بدم
نمیرم خوبه
دریا ندیده صدای تمام حرفاش را میشنوم
خوش به حال شما که دریا را نفس میکشید
همینـــــــــ

اینجور تو می گی دریا هم تو رو ببینه می میره از هیجان :دی پاشو بیا کیش چند روز هم دریا رو ببین هم واسه عباس اقاتون برنزه شی :)

سایه شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 13:32

خوبه گفتم خصوصی!!

شرمنده جای پاک کردنش حواسم نبود تائیدش کردم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد