چند تکه حرف 87


حضور فقط به معنی بودن نیست ... گاهی حضور فهمیدن و دوست داشتن هم معنی می دهد اینکه باشی در زندگی کسی که دوستش داری که خاطرش را خیلی می خواهی و بودنش آنقدر مهم هست که بعد و فاصله را محو کند ...این حضور ها آدمی را فارغ از مشکلات و موانع همیشه دلگرم می کند و به ادامه زندگی امیدوار ...


همه آدمها در زندگیشان مخاطب خاص دارند و من هم این را تقدیم می کنم به مخاطبان خاص و نزدیک زندگیم
نظرات 10 + ارسال نظر
یه عالم آرزو پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 13:27 http://eshgheavalam.blogsky.com

همیشه از فاصله ها گله میکنیم...
شاید یادمان رفته که در مشق های کودکی
برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود.....

ساده بود....و زیبا...خوشحال میشم به وب منم سر بزنید...

تعبیر قشنگی از فاصله بیان کردی

آزاده پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 14:19

مخاطب خاص داشتن خوبه

مخاطب خاص را همه دارند پدر و مادر و عزازان آدمها همواره مخاطب خاص می مانند

یه عالم آرزو پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 15:04 http://eshgheavalam.blogsky.com

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش
گل در اندیشه که چون فتنه کند در کارش

خوشحال میشم اگه به اون یکی وبمم سر بزنید
www.asrenovin2012.blogsky.com

ماشااله - خدا بیشترش کنه - تو این یه دونش موندیم به خدا مرم دوتا دوتا بلاگ دارن :دی

سایه پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 15:17 http://bluedreams.blogsky.com/

سلام بر مخاطبان خاص!..

فهمیدن و دوست داشتن .. واژه های قشنگی هستن ..

عکس خوبی است .. دوستش داشتیم ..

دوستش داریم !..

بودنی به قدر یه حضور کم .. همین ..

انتظار زیادیه ؟!

:-) شرمنده فرمودید
ما ارادت داریم کماکان اما چراغ خاموش می اومدیم و می رفتیم البته قبل از تعطیل کردنش:دی

(کسی شبیه) الــــــی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 17:12

خوش به حال تمام مخاطبان خاص دنیا
خوش به حال تمامشان
که برایشان مینویسیم
که برایشان درد دل میکنیم
که برایشان نفس میکشیم
که برایشان اشک میریزیم
که برایشان آه میکشیم
که برایشان بی قراری میکنیم
که برایشان بد میشویم
که برایشان درد میشویم
که برایشان خنده میشویم
که برایشان دعا میشویم
که برایشان سکوت میکنیم
که برایشان گم میشویم
که برایشان محو میشویم
که برایشان میمیریم
که برایشان .......
خوش به حال تمام مخاطبان خاص
خوش به حال.....
.
.
(از اون آیکون ها که من میخوام نداره.....)
(حتی همینــ هم نداره....)

شما هم یکی از همین مخاطبان خاصی که بوی خوب آدم را می دهی البته از نوع حوایش :-)

سایه پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 18:40

شرمنده روسیاهان عالمند ..

شما رو سفیدی عزیز دل نزد همه و نزد مخاطب خاص !..

مرسی

آزاده جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 16:58

من کی گفتم ندارم؟

برداشتم اشتباه بود - ما به شما ارادت داریم بانو

پگاه شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 17:07

من خودم از دیدن آدمهایی مثل تو امیدوار میشم...

یعنی اینقدر وضعم خرابه که با دیدنم امیدوار می شین ؟! :دی

آرمین یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 13:51 http://nagoftehaa.ir

میدونم منظورت منم. اگه حرف دیگه ای هست بگو

پگاه دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 22:38 http://mamnoeh.blogfa.com/

دوست دارم ببینم اونی که امیدوار میکنه مارو چه شکلیه؟ شما که تو فیس بوک عکستو گذاشتی اینجام بذار ما ببینیمتون حداقل!
آرمینو ببین چه راحته! عکس تمام قدی میذاره...

آرمین داره میره سربازی که تو جنگ های نا منظم چریکی شرکت کنه و معلومم نیست کی برگرده از سربازی یا اصلا زنده برگرده یا نه. عکس شو گذاشته که ما چهرشو به خاطر بسپاریم.
من چرا نمی تونم بلاگتو باز کنم؟ بلاگفا مشکل داره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد