چند تکه حرف77



دست ها را برای گرمایشان بخواهیم نه خالی و پر بودنشان ...


نظرات 8 + ارسال نظر
آرمین جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 10:22 http://nagoftehaa.ir

تو پولشو میدی؟ تو پول مارو بده ما جز گرما به چیز دیگه ای فک نمیکنیم

یه خرده به معنویات توجه کن برادر من

الـــــــــــــی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 10:57

اردی بهشت یعنی زمان دلبری دختر بهار
کز تک چراغ شهر چراغانی است باغ
......
اردیبهشت مبارک

اردیبهشت ماه تولد منه

الـــــــــــــی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 11:00

چون دستی نیست و چون هست وگرمایی نیست و چون گرمایی هست و دستی نیست و چون نه دستی هست و نه گرمایی ،بیخیال تمام دستها.....
تمام حرفها و خواستنها و نخواستن ها و گفتن ها و نگفتن ها توی چشمهاست....
شاید برای همینه که خیلی وقته عینک آفتابی میزنم

پگاه جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 11:28

دست ها را نه برای خالی و پر بودنشان بخواهیم. نه برای گرمایشان. کاش میشد هیچ چیزی نخواهیم!

اینم حرفیه

من جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 12:14 http://my4divari.blogsky.com

دست ها این روزها دیگر گرمای آن روزها را ندارد
دوست من

الـــــــــــــی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 22:43

میدونستم تولدت توی یه چهارشنبه توی اردیبهشته...قبلا گفته بودی...برای همین اردیبهشت را یه جوره خاصتر توی دم دمای رسیدنش بهت تبریک گفتم
آدمهای اردیبهشت حرمت دارند
کاش یادشون نره که اونقدر اردیبهشتی بودند که خدا توی این ماه خلقشون کرده
امروز تمام آدمهایی که میدونستند من عاشق اردیبهشتم ،اردیبهشت را بهم تبریک گفتند و من با دیدن هر تبریک فقط بغض کردم وفقط خوشحال شدم و فقط اشک ریختم
حس خیلی قشنگیه
خیلیییییییییییییییییی قشنگ
که بهت قشنگی را تبریک بگند حتی با اینکه شاید خودشون کمترین اعتقادی به این قشنگی ندارند
خداراشکر برای همه چیــــــــــــــــــــ ....
برای تمام داشته ها و نداشته ها....
همینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اردیبهشت مبارک بانوی اردیبهشتی

کاظم شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 01:06

منم منظورم معنویاته. تو جنبه مالیشو محیا کن ما فقط به معنویات فک میکنیم

کاظم جان معنویات مجانیه اما مال و منال زحمت داره و باید کار کنی و تلاش

سپهر شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 01:10 http://www.acappuccino.blogsky.com/

اقا بابک تولدت پیش پیش مبارک .

دست های من هم خالی اند هم سرد

یه 27 روزی مونده تا تولدم اما پیشاپیش سپاسگزارم . سردی دستها از هواست که نا جوانمردانه سرد است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد