چند تکه حرف 66



همیشه بره ها را به مراتعی سبز بشارت داده اند

و سگها-

دست راست چوپانها شدند

و سگها-

در پشت تپه با گرگها برادر خوانده شدند ...

و مرد چوپان -

زیر درخت ابدیت آرمیده و ابر ها را می شمرد ...



نظرات 5 + ارسال نظر
پگاه یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 10:15 http://mamnoeh.blogfa.com

ما خودمونم با میمونها برادر خونده ایم. اما این دلیل نمیشه انسانیتمون بره زیر سوال. سگها هم همین طورن. پشت تپه برادر خونده نمیشن با گرگها. میزنن لت و پار میکنن گرگها رو.

پشت تپه حتی با هم فامیل شدند . سگها چوپان را هم دور زده اند

پگاه یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 14:21 http://mamnoeh.blogfa.com

نه! این امکان نداره! سگها با وفائن.

گذشته ها گذشته اما همینقدر که به باور های یگدیگر احترام بگداریم دو قدم به آدم بودن نزدیک می شویم

آرمین دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:49 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

من فکر میکنم پگاه یه برداشت دیگه از نوشته ت کرده...
......................
یه پست پارسال گذاشته بودم. یه شعر از یه نفر بود که توش پینوکیو پدر ژپتو و روباه پیر توش داشت. خیلی مضمون این شعر به اون نزدیکه. اصن همین خوندم یاد اون افتادم.
......................
این نوشته ها خیلی خفنن

این نوشته ها خفن نیست بلکه این برداشت شما از یک مطلبه که می تونه خطرناک باشه ... این یه شعر ساده در حمایت از مردم مظلوم فلسطینه

آرمین سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 10:18

ینی میگی من خرم؟

نه دور از جونت - منو که می شناسی -خودتم می شناسی- برداشتم که آزاده -اما منم گفتم که گفته باشم

بئاتریس یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 15:50

دمت گرم..فلسطین و خوب اومدی

دیگه خواستم حامی مستضعفان بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد