عینهو آرمین ...


اینجا را ببینید ارزشش را دارد...

نظرات 12 + ارسال نظر
شاید یه دوست دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 15:00 http://mylittlesong.blogsky.com/

کجا ازین کمربندا دارن؟

تو مغازه دارن برو واسه خودت بخر

آرمین دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 16:18

بابا آقا بابک این کارا چیه؟ خجالت زدمون کردی

همیشه شعبون یه دفه هم رمضون - ارداتمند آقا

الناز دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 19:12 http://www.elel.blogsky.com

اینو من ایمیلشو دیدم
واقعا پر معنی و قشنگه

بئاتریس سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 13:55

خیلی خلاقانه طراحی شده بود..مرسی از دعوتت به دیدنش..
یه دونه ای

جالبیش اینه که دو پهلو بود کلیپش - هم در مورد رانندگی بود و نقش کمربند تو ایمنی رانندگی و هم اینکه اگه تو زندگی می خوای تند بری حواست باشه یه خانواده ای هست که بهش تعهد داری و همین خانواده باعص می شه کلی اشتباهات زندگی دم پیش نیاد گرفتی چی شد دیگه

شاید یه دوست چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 09:49 http://mylittlesong.blogsky.com/

دنبال نخود سیاه میفرستی منو

نه نه- کی؟ من؟ نخود سیاه؟ نفرمائید:-"

کرانه چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 23:19 http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

سلام دوست قشنگه
خیلی منتظر موندم ولی باز نشد و چیزی ندیدم
بازم میام ببینم شاید روز دیدنم یه روز دیگه باشه
ممنونم که نبودم و اومدی سرم زدی

ای بابا رسم رفاقت و بجا آوردم همین

الی پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 11:07 http://www.goodlady.blogsky.com

دو ترم پیش سر درس بازاریابی و تبلیغات این کلیپ را نشون دادند سر کلاس و بعد همینطور سیل طرفدارا بود که حمله میکرد واسه گرفتن کلیپ
قشنگترین کلیپی بود که تاحالا برای تبلیغ دیده بودیم
تلفیقی از عشق و زندگی.i
طبق آمار گرفته شده از اطراف و اکناف
بهترین تبلیغ استفاده از کمربند ایمنی شناخته شد
کمربند ایمنیی که جنسش از عشقه
مرسی بابک
perfect

قابلی نداشت الی جان
راستش عشق هم گمربندی ایمنی است که انسان را در موانع زندگی حفظ می کند

آرمین پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 14:15

من اولش دیدم گفتم یا تبلیغ بنزه یا ولوو

ولی در حد همون بنز بوده

بئاتریس شنبه 3 دی 1390 ساعت 23:29

گرفتم..مرسی تذکر به جایی بود..مرسی

قابلی نداشت

بئاتریس شنبه 3 دی 1390 ساعت 23:36

ولی به قول سدعلی صالحی: تعلق کاردستمان میدهد..باد هم اگر آزاد است از برهنگی است..
می دونی؟دوست دارم تجربه کنم..دوست دارم بفهمم چیزایی که بهشون فکرمی کنم و رسیدم تا چه حد در عمل می تونه درست باشه و آیا اصلا عملی هست یانه..دلم می خواد طبق عقایدم و افکارم زندگی کنم..حتی اگر اشتباه کنم..ولی دقیقا همین تعلقات وتعهدات نمی زارن..

زندگی کردن بر اساس افکار و عقیده های شخصی خیلی خطرناکه شما فکر کن همه می خواستن بر اساس تمایلات خودشون و آزادانه رفتار می کردن ... نباید جبر جغرافیائی رو فراموش کنی و اینکه یا اینجا بمون و ایده هاتو بومی کن و یا برو جائی زندگی کن که خروجی افکارت به قیمت نابودی موجود دیگه ای نباشه

بئاتریس دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 10:34

مرسی دوست منطقی خودم..هوووم..رفتن که منتفی است..باید موند ونابود شد..چاره چیست؟!

چاره همانست که گفتم تو علف بده تا شیر بدوشی - کشتن گاو ها تاثیری ندارد

بئاتریس دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 14:25

دمت گرم

خواهش می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد