چند تکه حرف 42


ار همان ابتدا- از همان آغاز
از موقعی که تو به من خندیدی
خدا به ما حسودی کرد
و تنهائیش را به شکل سیب در آورد ...
و ما تا امروز -

تاوان تنهائی خدا را پس می دهیم



....

شاید اینجا جایش نباشد که بگویم من هم قاطی مرغها شده ام

نظرات 19 + ارسال نظر
ی ک ت ا شنبه 28 آبان 1390 ساعت 10:12 http://1taaa.blogfa.com

واااای مبـــارکه .. نمه نمه میگفتی خب ! چرا انقد یهــو ؟!! طرف کیه ؟۱ هوم هوم ؟! نه که میشناسم از اون لحاظ !!!!!!!!!!!

خهلـی خهلـی مبارکه ! به مدل این دخترای وبلاگ نویس ، بیا پست خصوصی بزار عکس کت و شلوارتو بزار : )) بعد عکس خودتو عروس خانومو طوری که قیافه رو کلا منهدم کردی بزار ! ببینیم فیض ببریم =))

خواهش می کنم انشااله قسمت شما .
از یه ادم غیرتی می خوای عکس زن و بچه شو بزاره تو نت؟ واقعا که

فسیل شنبه 28 آبان 1390 ساعت 11:11 http://www.fosil.blogsky.com/

اووووووووووووووووووووه شولولولولولو مبارکه
کی شیرینی میدین
انشا... به سلامتی و خوشی باشه
هموجور از روزنوشت های همسرجان بنویسین ما کیف کنیم
میگم حالا که از تنهایی در اومدی یاد تنهایی خدا افتادی

یزرگی خدا ما رو متوجه تنهائیش نمی کنه وگرنه اون یدونه است و تنها :-)

بئاتریس شنبه 28 آبان 1390 ساعت 13:47

الهی..مبارک باشه عزیزترین..خوش بخت باشید

مرسی

آرمین شنبه 28 آبان 1390 ساعت 17:22

مبارکه

قربون تو آقا - انشااله قسمت شما بشه

دختر خوب ! شنبه 28 آبان 1390 ساعت 19:10

این قالب رو دوست دارم ! :)
قالب قشنگی ندیدم که بذارم !
بختـ سیاه ! هـِه ! چه واژه مناسبی ! :))
قــلـبمـ را خفه می کنم تا دیگر نفس نکشد . حرف نزند . آنوقت دوباره به کنارتـ می آیم !

______

قاطی مرغ شدن هم عالمی دارد !
+مبارکـ باشد !
+یعنی دیگه کم می شه از وبلاگ نویسی ! نه ؟!

وبلاگ نویسی چه ربطی به مرغ و خروس شدن ما دارد؟ ما همچنان دنیای مجازیمان را با قدرت حفظ می کنیم. نوشتن رسالت ماست به جان خودم :دی
.........
مرسی بابت تبریک - منظورم رخت سیاه بود و نه بخت سیاه :-)

شاید یه دوست یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 08:27

الهی که خوشبخت بشی.. شیرینی هم که خبری نیست ایشالله دیگه

مریم یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 09:43

مبارک باشه شاد و خوشبخت باشین

مرسی بانو

بهار یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 14:46

هرچند قبلا تبریک گفتم ولی بازم میگم مبارک باشه. برات بهترین ها را آرزو می کنم بابک جان:-)

مرسی بهار عزیز

محسن یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 17:56 http://sedahamoon.blogsky.com

آه بروتوس تو هم؟
پس ای خنجرها مرا در برگیرید.
(ژولیوس سزار -شکسپیر)

خییییییییییییییییییلی مبارکه.

مرسی محسن خان .

پروانه یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 18:38 http://parvazbaparwane.blogsky.com/

عروسی داریم اومدم دعوتت کنم می بینم باید از دو تایتون دعوت کنم
چه خوب و خیلی خوشحال شدم

سال هایی دیر با شادی و تندرستی کنار هم به خوشی زندگی کنید

منتظریم

مرسی پروانه خانم عزیز

مهدی یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 20:56 http://tasdid.mihanblog.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید.

نظر لطف شماست

فری دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 00:14 http://fffery.blogsky.com/

خو منم قبلا تبریک گفتم!


زندگی جریان دارد
.
.
.

بله بله مجددا سپاسگزاریم

آرمین دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 18:26

خاب منم قبلا تبریک گفتم. میخوای بازم بگم؟

وای آرمین چه تفاهمی؟ نه آقا از شما به ما رسیده داداش

دختر خوب ! دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 23:02

خـُبـ ما فکر کردیم شُما هم مثل آن مردها زن ذلیل هستید که اول زندگی نت را تعطیل بعد دو ماه دوباره شروع می کنند ! زن ذلیل اینجوری می نویسن دیگه ؟!

+اووهووم ! همون رختـ سیاه !

+راستی ! بدونِ شیرینی ؟! باید شیرینی بدیـ !!!

وا؟ دختر خوب داشتیم؟ متلک بود الان این؟ یا کنایه آیا؟
شیرینیش برای شما محفوظه هر وقت تشریف بیارین قدمتون روی چشم

.... دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 23:13

آقا بابک مزدوج می شود ...
تبریک بگیم دیگه ؟! آره؟!!

بابک جان زندگی ات افتاد تو مسیر دیگه ای ... مسیر مرغی!!

خوشبخت بشی عزیزم

مسیر مرغی؟ چه باحال - کم فرار مرغی شنیده بودم مسیر مرغی نشنیدم ولی :-) - در هر حال ممنونم از تبریک صمیمانه ات

پروانه سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 09:32

همسرم فیروز هم از شنیدن این خبر خوشحال شد و به شما تبریک می گوید

امروز آخرین روز جشن عروسی زال و رودابه است و شما نیومدید. اومدم ببینم هستید یا نه؟
می بینم خوب عکس گذاشتی:
بالای ابرهایی
خوش بگذره

روزهای خوبیه حسابی استفاده کنید

این روز ها حسابی سرگرم کارم - شاهنامه را باید سر حوصله خواند. میایم و می خوانم و لذت خواهم برد - مرد است و قولش

آرمین سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:02 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

این وای چه تفاهمی رو خوب اومدی. فکر نمیکردم حواست باشه.

... چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 09:44


یه نظر خواستیم ها ؟!!
میومدی یه شکلک می ذاشتی حالا همونم نمی ذاری
ها ؟ فکرکردی میای ما نمی فهمیم
نخواستیم بابا ... بزن زمین اوم قلب و !!...

ها؟ من که اومدم - نظرم گزاشتم - یه شعرم واست گفتم - وا؟ چرا نامردی می کنی پس؟

سارا دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 12:16 http://donedona.blogsky.com

درود برشما گلم بابااینجا واسه خودت دنیای ساختیاااااااااااااااا
خیلی زیباست

مبارکه مبارکه الهی خوشبخت بشین

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد