چند تکه حرف 39


همیشه خندیدن و خنده رو بودن خوب است اما خنده ها فرق دارند و خیلی از آدمها این را نمی فهمند ...

نظرات 16 + ارسال نظر
mahdi پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 14:04 http://www.jok9.mihanblog.com

سلام وبلاگ بسیار خوبی داری موفق باشی بیا وبلاگ من و کلی اس ام اس بخون

حتما

محسن پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 14:17 http://bakhyr.blogsky.com

سلام. بله خندیدن داریم تا خندیدن. یه خنده از سر شادیه، یه خنده تظاهر به شادیه، یه خنده ناشی از خشمه! خیلی با هم فرق دارن.

یک حرف دل دارم برات، لطف کن تا ته بخونش، همونطور که منم مطلبتو خوندم:

دقّت کرده اید که ما بیشتر از اینکه بندۀ خدا باشیم، بندۀ نفسانیات خود و مدهای روز و عرفهای جامعه هستیم؟ مثلاً اسلام میگه عمل حرامه، ما نگاه می کنیم می بینیم توی جامعه کمتر کسی اینو رعایت می کنه، پس ما هم رعایت نمی کنیم! یا میگه فلان عمل واجبه، می بینیم برامون سخته، یا خوشمون نمیاد اون عمل رو انجام بدیم، پس انجامش نمی دیم و بهانه می آریم و گاهی میگیم اینها رو آخوندها ساختن یا می گیم خدا اینو نگفته، یا من اینو قبول ندارم!!(در حالی که گذشته از قرآن، احادیث مستندی هم هستند که واجب یا حرام بودن عمل رو نشون می دن)

پس بندگی خدا چی میشه؟ مگه قرآن نمیگه چه بسا چیزی رو دوست دارید ولی براتون بده و چه بسا از چیزی بدتون میاد ولی براتون خوبه؟ قرآن وقتی داستان ابراهیم و فرزندش رو میگه، داره به ما یاد میده که اگر خدا خواست باید عزیزترین چیز دنیایی خود رو هم در راه خدا بدیم، حتی اگر هیچکس مثل اون کار رو نمی کنه. امام حسین به ما یاد داد که حتی اگر اقلّیت بودیم هم باید در راه خدا جهاد کنیم.

و جالب اینجاست که ما به اسلام عمل نمی کنیم و به خواستهای خودمون عمل می کنیم، ولی سؤال می کنیم: اگر اسلام خوبه چرا ما وضع زندگیمون بده؟ جوابش اینه که ما به اسلام عمل نمی کنیم که وضع زندگیمون خوب باشه. زندگیمون اینه، وای به آخرتمون، که اثر اصلی اسلام برای آخرته.

دوست عزیز - کامنت شما با حوصله مطالعه شد و نظر من هم به شما ارسال گردیده. معمولا تمایلی به مباحث دینی ندارم . مرسی بهرحال

دختر خوب ! پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 17:56

نمی دونم چی بگم ! هم حرفتو قبول می کنم . هم قبول نمی کنم !
آخ گفتی .. این روزا مردم معنی هیچیو نمی فهمن !!

+قال نو مبارکــ

مرسی

فری پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 22:44

شما به بزرگی خودت ببخش
چه قالب جمع و جوری. good

من آدم ساده ای هستم و کلا دنبال پیچیدگی هم نمی گردم انتخاب قالب هم در راستای همون سادگی صورت گرفته

آرمین جمعه 13 آبان 1390 ساعت 10:23

قالبت کو؟

هه هه هه

قالبم همین جاست - چطور شما عوض کردی قالبتو ما عوض نکنیم

من خوب می فهمم خنده ها را !

بعضی خنده هارا باید با جفت پا رفت تو دلشون :دی

شاید یه دوست شنبه 14 آبان 1390 ساعت 08:38

اون قالبت که خیلی دوست داشتنی بود چرا عوض کردی

دوست داشتم - قالب خودمم نمی تونم عوض کنم؟ عجب بساطی شده ها :دی

شاید یه دوست شنبه 14 آبان 1390 ساعت 08:43

کیا هستن این خیلیا که نمی فهمند؟

خیلیا :-"

فسیل شنبه 14 آبان 1390 ساعت 10:00 http://www.fosil.blogsky.com/

چند وقت پیش یه داغ بزرگ برای یکی از دوستام پیش اومده بود بردیمش بیرون که یه حال و هوایی عوض کنه یک گروهی 20 متر اونطرف تر نشسته بود چنان میخندیدن که گلوشون داشت پاره میشد صدای خنده هاشون اینقدر برای ما زجرآور و چندش آور بود که همونجا به خودم قول دادم که اگه داشتم از خنده هم می مردم طوری نخندم که کسی در کنار زجر بکشه

شاید اونا با صدای بلند می خندیدن اما شما هم دوست تو باید می بردی یه جای آروم نه یه جای شلوغ پلوغ :-)

شاید یه دوست شنبه 14 آبان 1390 ساعت 11:26

تو باز رو حرف من حرف زدیا.. اضافه کارت کم شد بدون از کجا آب میخوره آدرسشو بده میخوام قالب خودم بزارمش

انتقاد پذیر نیستیا - برو تو انتخاب قالب ها میبینیش

شاید یه دوست شنبه 14 آبان 1390 ساعت 11:31

آی تو ذوق آدم میزنه این قالبت که نگو
تو ذوقت نخوره ها ولی مگه تو ذوق ما میخوره جای اون قالب اینو می بینم میتونیم شکایت کنیم

انتقاد شما کاملا محترم است اما وارد نیست :-"

الی شنبه 14 آبان 1390 ساعت 12:11 http://www.goodlady.blogsky.com

خنده میبینی ولی از گریه ی دل غافلی
خانه ی ما از درون ابر است وبیرون آفتاب

دقیقا حق با شماست

شاید یه دوست شنبه 14 آبان 1390 ساعت 12:38

آدرس قالب قبلیت منظورمه از کدوم سایت برداشته بودی؟ این قالبو که میدونم تو انتخاب قالبا هست

سرچ کن قالب بلاگ برای بلاگ اسکای - فک کنم نایت اسکین باشه - نمی دونم دیگه:دی

.... شنبه 14 آبان 1390 ساعت 15:47

داشتم دیونه می شدم از دست اون قالب !

خوب شد برش داشتی به تو می گن پـــســـر خــــوب

الان همه فک می کنن به خاطر حرف شما عوض کردم خدا رو شکر که مشکل شما هم حل شد :دی

بئاتریس شنبه 14 آبان 1390 ساعت 22:03

اوهوم دقیقا خنده ها فرق دارن..و همه هم می فهمن..احتمالا از قصد خودشونو رو به نفهمیدن می زنن!
----
نمی خوام اینو بابک..من قالب قبلیو میخوام..چرا عوضش کردی ؟!این خیلی بی روح و یخه..یکم دموکرات باش..به نظر خواننده هات توجه کن گیگه..

شاعر می گه نه همین لباس زیباست نشان آدمیت :دی بئاتریس جان با چشم دل ببین عزیزم :دی :-"

... یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 11:15

بابک جونم
به حرفشون گوش نده . این قالب هم با کلاسه هم رنگش خوبه چش و نمی زنه هم به عکسات میاد ... پرفکت!...

مرسی بانو و قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد