چند تکه حرف 35



اگر به شما حق انتخاب برای تولد می دادند- کدامیک را انتخاب می کردید؟ اینجا - آنجا با اصلا هیچ جا ؟


پ.ن: صرفا جهت ارضای حس فضولی خودم پرسیدم

نظرات 6 + ارسال نظر
آرمین پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 17:18

فکر کن الان میخوای از این دنیا بری یه دنیای دیگه...
اون دنیارو از تو تلوزیون بهت نشون میدن بعد ازت میپرسن دوست داری تو اون دنیا متولد شی؟ خاب یه نگاه میکنی اگه از این دنیا بهتر بود میگی حاضرم برم ولی اگه جاذبه ای برات نداشت میگی نه همینجا بهتره. کلن آدمیزاد جماعت باید براش صرف داشته باشه.

منم مثل بقیه. هرکدوم بهتر بود اونو انتخاب میکنم .
ولی در یه صورت شاید اون بدتره رو انتخاب کنم. درصورتی که همه چی واسم تکراری شده باشه. ینی اگه تو بهشتم باشم ولی همه چی برام تکراری شده باشه احتمالا یه جایی رو به غیر از اونجا انتخاب میکنم حالا هرجا که میخواد باشه. فقط واسه تنوع.

دختر خوب ! پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 17:47 http://dead-girl.blgfa.com

سلــام بابک عزیز ! ممنون بابت سر زدنت

چه سوال سختی از سوال کنکورم سخت تره که !!

خوب دیگه سواله دیگه

.. شنبه 30 مهر 1390 ساعت 07:22

خودم باید عوض بشم این جا و اونجا وقتی همینی که هستم باشم فایده نداره . خانه از پای بست ویرانست.....

سلــام

آری اینچنین است اما قبل از آن باید مرز بین واقعیت و خیال تعریف شود

شاید یه دوست یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 09:40

جهت ارضای اون حس مبارک خدمتتان عرض شود که دلم میخواست بازم همینجا بیام

Aawwooo

بئاتریس یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 18:11

اونجا

منم اونجا رو ترجیح می دم

پروانه دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 09:48

من دوست داشتم وسط یک روستا با فرهنگی بسیار قدیمی و تقریبا هنوز آمیخته نشده با زندگی صنعتی به دنیا می آمدم
به شاهنامه نگاه کن: فریدون را گاوی پرورش داد و زال را سیمرغ

شاید مثل زال و فریدون با سیمرغ و گاو معروفش نبودم اما لا اقل با گاو و گوسفند های خانه پدر بزرگ و مرغ و خروس های مادربزرگ انس و الفتی داشتیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد