یادداشت های بی ربط 19



بعضی ها پندارشان زندگیشان را می سازد و بعضی های دیگر زندگیشان پندارشان را - فرقی نمی کند کدامیک آن دیگری را خلق کند و یا اصلا فاصله واقعیت ها تا اوهام چقدر نزدیک و دور می شود. مهم خروجی این پندار و یا زندگیست که در ما چه حسی بوجود می آورند ... این روز ها درگیر یک حس نابم و دوست دارم ناب و دست نخورده باقی بماند ...

نظرات 5 + ارسال نظر
آرمین سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 17:50 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

انقدر پز حستو بده تا یه نفر پیدا شه چشمت بزنه همچین حس مس یادت بره. قدیمیا میگن همیشه نصف اون چیزی که داری رو کن. یه چیزی تو مایه اون آس پیک که نگر میدارن واسه آخر بازی.

من یه بار هرچی تو توهمم بود همه یک به یک به واقعیت پیوست. بعد از اون نتیجه گرفتم که اول توهم بزنم بعد تلاش کنم . ولی یه بار که بدجوری کارم گیر بود هرچی توهم زدم و خیال پردازی کردم و از قانون جذب استفاده کردم نشد که نشد. بعدها فهمیدم به صلاح نبود . الان دیگه زیاد به خودم فشار نمیارم هم تو عمل هم تو توهم .هر چه آید خوش آید. نه اینکه به خودم ضرر برسونما . گفتنش سخته . تقریبا همون هرچی آید خوش آید خودمون میشه

آرمین جون اینا رو به من می گی - خوبه منم همین طوریم - به قول خارجی ها آی گات ایت :دی

شاید یه دوست چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 08:18

حالا هی دل مارو آب بنداز

نه نه همچین خبری هم نیستا - یه حس درونیه جان خودم همین - قرار نیست که نسخه جدید آی پد بدم بیرون :دی

مواظبش باش ... حس ناب

اوکی - ای کر ابات ایت

آرمین چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 14:20

میدونم توهم اینجوریی. فقط پزشو نده چشمت میزنن

چشم برادر

بئاتریس یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 18:15

چقدر دوست دارم بدونم اون حس نابی که می گی چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد