چند تکه حرف 23


وقتی که واژه ها

در گذار زمان کش می آیند

آنگاه -

گفتن یک "مرا ببخش" -

می شود بغضی به درازای تاریخ ...



نظرات 6 + ارسال نظر
کرانه دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 09:25 http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

ممنونم برام نظر دادی
حرفتو قبول دارم
خودمم همین فکر رو می کنم

خواهش قابلی نداشت

... دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 09:52

این روزها مبهم می نویسی...

از شما یاد گرفتیم

رامین دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 10:53 http://safarkarde.blogsky.com

عذر خواهی کردن خیلی وقتا سخته اما برای یک عشق نه..
سلام

شاید ...
علیک سلام برادر

شاید یه دوست دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 14:32

گاهی بعضی ابرها تو آسمون دل آدم موندگار میشن.. از کجا معلوم شاید حتی اگه میباریدن هم غمی رو نمی شستند..

امید داشته باش - همیشه لیوان یه نیمه پر هم داره

آرمین دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 20:41

من بمیرم معذرت خواهی نمیکنم .

من از شما عذر می خوام آرمین جان - تو عالم شراکت که فرق نمی کنه کی از کی عذر بخواد

بئاتریس پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 10:07

من که چه مقصر باشم چه نباشم همیشه پیش قدم شده ام برای آشتی و عذرخواهی!چون معتقدم زندگی کوتاه ترازین حرفاست..

به این می گویند جسارت زندگی کردن - همه چینین جسارتی ندارند و تو پیله خودخواهی شون گم می شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد