چند تکه حرف 6


انسان ها می دانند که همه چیز صبر می خواهد و تحمل - اما به خودشان که می رسند همه چیز را آنی می خواهند و تصادفی - یکهو می بینند که اختیار حوادث از دستشان خارج می شود و حوادث تلخ در همین حوالی اتفاق می افتند  ...

نظرات 6 + ارسال نظر
آرمین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 01:15


گفتیم یه بار از اینا بذاریم ببینیم چه حالی میده

منم با حال دوستان حال می کنم

بئاتریس چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 20:02 http://www.ourfancy.blogfa.com

ومن همیشه عجله کردم..همیشه...

آرمین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 22:40

من رفتم سرعین.بای

برو به سلامت حاجی - خوش بگذره

شاید یه دوست پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 12:14

ما در مقام حرف خیلی چیزا رو می دونیم اما نمیدونم چرا کم میاریم وقتی میدونیم همه چی همونطور اتفاق افتاده که باید..

خب منم همینو می گم

بئاتریس پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 14:00

سلام عزیز دلم..آن لاینی؟

ها؟ بله غالبا اینویزبل انلاینم

... پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 14:15

نفهمیدم چرا از حادثه تلخ حرف زدی !
خوشم نیومد

معمولا عجله کردن علاوه بر تفکر منطقی -خیلی از لذت ها رو از آدم می گیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد