چند تکه حرف 5


انگار از ابتدا

همین 4کلمه -

اما و اگر و شاید و ایکاش

سر آغاز تمام باید ها و نباید هامان شدند

و اینگونه است

که پایانمان هیچگاه دلخواه ما نمی شود

نظرات 4 + ارسال نظر
... شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 12:27

شاید یه دوست یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 09:57

چون هیچوقت واقعا نخواستیم.. چون خواسته هامون همیشه ایده آل تر از چیزی بود که خواستیم..

بله - حق با شماست

آرمین یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 22:29

من یه جوری دایورت کردم که اما و اگر و شاید توش نمونه .
واسه 5 دقیقه بعدمم برنامه ریزی نمیکنم . کلن سپردم به باد .هرطرف بوزه منم با خودش میبره

تو اصلا کارت درسته - یه نفر اگه باشه من بهش امید دارم تو زندگی به همه چیزاش برسه اون توئی آرمین ...

آرمین دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 00:05 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

تو فقط منو تشویق کن . به محض اینکه رئیس جمهور شدم تورو میکنم رئیس دفترم...

من باعص افتخارمه آرمین جان - اصلا من آبدارچیت می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد