یادداشت های بی ربط 9


فرقی نمی کند که با دلت تصمیم بگیری یا با عقلت در هر دو حالت وقتی سر دو راهی باشی همیشه غمی روی دلت می نشیند اما مهم عبور از آن دو راهی و شروع یک زندگی جدید است و من درست در آغاز یک مسیر تازه ام و تغییرات بزرگتر ...

مهم نیست کجای یک حادثه ایستاده باشی مهم اینست که خاطره می شوی خواه شیرین خواه تلخ - فراموش می کنم و می گذرم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 08:51

همین غمی که می گی رو دلم نشسته !

من که دیدم فایده نداره بوسیدمش گذاشتم کنار

... سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 18:41

کار درست و تو کردی !

آرمین چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 22:09 http://nagoftehaa.mihanblog.com/

هر وقت به همچین دوراهیای رسیدی یه راه جدید خلق کن . اگرم نشد یه جیپ بخر از وسطشون رد شو . یه حالی مده ییییییی

جیپ؟! بهش فکر می کنم

شاید یه دوست یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 10:01 http://mylittlesong.blogsky.com/

امیدوارم راهی که انتخاب می کنی بهترین راه باشه.. من تازه رسیدم به این قسمت فرق نمیکنه که با کدوم یکی تصمیم بگیری و واقعا دارم فکر میکنم چی میخواد بشه زندگیم

یادت باشه تو شناسنامه کسی نوشته نمی شه فلانی 85 سال - هیشکی نمی دونه چی می خواد پیش بیاد آدما به امید زنده ان و معمولا همین امیده که آدمو سرپا نگه می داره :دی چی گفتم!!

فری یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 11:07

همیشه غمی روی دلت می نشیند ...
ولی واسه همه تصمیما که غم نمیشینه. من به شخصه فقط وقتی حرف ازدواج وسط می یاد این غمه رو دلم میشینه. بعد که همه چی تموم میشه تو دلم عروسیه.

آها؟بله خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد