بخند به روی دنیا

یه خواننده ای بود که می گفت بخند به روی دنیا، دنیا به روت بخنده. من به دنیا خندیدم اما دنیا گند زد به همه زندگیم
نظرات 7 + ارسال نظر
بنیامین پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 20:28 http://www.benyaminghahraman.persianblog.ir

خیلی باحال نوشتی دوست دارم به وب منم سر بزنی نظرتو در مورد نوشته هام بگی واسه تبادل لینک هم بهم بگو

ی ک ت ا پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 22:01 http://1taaa.blogfa.com

گفت بخنـد تا دنیـا بهت بخنـده ! گفتم مگه من دلقکم که بهم بخنـدن ؟ ... پس نخندیدم !! :) ... میدونی بعضی وقتا هر قد سعی میکنی با زندگی کنـار بیـای اون بدتر باهات تا میکنه !!! اون وقت ِ که میخوای فحش ُ بکشی به زمین ُ زمـان !!! ... من این حالت ِ‌خلصه ی بی خیالی ُ که با هیشکی کاری نداشته باشم و هیشکی ام با من ایضا ، بیشتر دوس دارم ... تا این که حقیقت ِ زندگی هی بخواد خودش ُ‌به رخم بکشه !!! ...

سلام یکتا جان
من میام اون بلاگتو می خونم همیشه اما شما نظرات رو غیر فعال کردی :-)

امیر جمعه 30 مهر 1389 ساعت 14:32 http://my4divari.blogsky.com

سلام مهندس . من دارم میرم . تو هم همیشه به دنیا بخند
حلالمون کن . خداحافظ

بدرود امیر عزیز

مریم شنبه 1 آبان 1389 ساعت 15:00

وقتی خندیدی مثل بزرگترها بود یا بچه ها ؟
آحه بچه ها از عمیق ترین زوایای قلبشود شاد می شن و وقتی می خندن با تمام وجودشونه می دونی چرا؟ آخه خودشونو تو شادی رها می کنن
تو خندیدی ولی رها نشدی. می گن برای به بدست آوردن بعضی چیزا باید یه چیزایی رو از دست بدی ........
به قول یه خواننده ای : باید پارو نزد وا داد ... باید دل رو به دریا داد
ایندفعه اگه خواستی بخندی رها باش

می ترسم رها شم باد منو ببره با خودش منم سبک

... یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 00:57

دنیا که گند زده بمونه آخرتمون هم ....

به آخرتش کاری نداریم عزیزم، دنیایمان را بتوانیم درست کنیم هنر کرده ایم

... یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:26

انکار ؟
چی رو می خوام انکار کنم ؟
خودمو ؟
طعنه نزن !

من؟! طعنه؟! شما؟! غلط بکنم :-)
خودمو می گم نه شما رو

حرف دل یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:50 http://harfedel1724.javanblog.com/


سلام
ممکنه خنده دنیا به ما الان نباشه شاید زمان ببره محک بخوریم انواع مختلف نمیدونم من که اینطور فکر میکنم شاهنامه آخرش خوشه البته اگه آخرش دستکاری نشه





به وب منم سر بزن اگه دکتر انوشه رو میشناسی به حرف دل ۲ سر بزن نظر بدی ممنون میشم

شاهنامه آخرش جلدِ برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد