عمل و عکس العمل

بهتر است سادمان باشد به همان اندازه که دیگران را احمق می دانیم شاید به همان اندازه هم دیگران ما را احمق فرض می کنند ...

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم شنبه 24 مهر 1389 ساعت 13:45

اینو که سالهاست می دونیم
تو جواب پست قبلیتم گفتم همه آدما تفکرات احمقانه دارن منظور همه بود همه نه اینکه من خوبم بقیه بد ....
طعنه زدن کار خوبی نیستا تو که مهندس بودی ؟

جان؟!
نفرمائید مریم خانم، من جسارت نمی کنم حضورتون
یه چیز کلی گفتم، منظورم شخص خاص یا دسته خاصی نبود فقط یه نقل ساده و معمولی بود مثل همیشه :-)

من یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 13:40 http://my4divari.blogsky.com

من که سعی میکنم کسی رو احمق فرض نکنم تا کسی هم ...

بهار یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 15:13

ولی همیشه هم اینجوری نیستا
اتفاقا وقتی به ادما زیاد پرو بال بدی و آدم حسابشون کنی ٬ اونقت که با حماقت تمام تو رو احمق فرض می کنن

دریا پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 14:34

سلام پدر بزرگ ۹۹ساله حال احوال....انشا الله...۱۲۰ساله بشی.........

جان؟ شما؟! من نوه نداشتم عزیزم؟

هیس یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 00:02 http://l-liss.blogsky.com

احمق بودن هم عالمی دارد

بله خب، دیگر ناراحت خیبی چیز ها نمی شوی و غصه نبودن و نشدن و نرسیدن را هم نمی خوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد